Handicarts

Golfclub Efteling stelt, in samenwerking met de landelijke Stichting Handicart en Efteling Golf Park, maar liefst zeven handicarts beschikbaar voor golfers die slecht ter been zijn. Dat gaat niet zo maar. Een actieve handicart commissie werft daarvoor donateurs en genereert inkomsten uit sponsoractiviteiten. Ga daarom altijd zorgvuldig om met uw prachtige handicart en laat hem schoon en in goede staat achter voor de volgende gebruiker.

Handicarts zijn bedoeld voor golfers die om welke reden ook niet meer instaat zijn om 9 of 18 holes te lopen. Om gebruik te kunnen maken van een handicart is een medische verklaring en een handicart pas vereist. Het aanvraagformulier voor een handicartpas kun je hier invullen en downloaden: Aanvraagformulier.  Clubleden leveren het volledig ingevulde formulier via de receptie van Efteling Golfpark in bij de club consul. Bent u geen lid dan kunt u het opsturen naar de Stichting Handicart.

Clubconsul Golfclub Efteling: Cor van den Heuvel.

Er zijn altijd nieuwe donateurs nodig. Gebruikers van handicarts melden zich automatisch ook aan als donateur. Niet gebruikers kunnen zich aanmelden bij de stichting Handicart of bij hun clubconsul. Het aanmeldformulier voor donateurs vindt u hier: Aanmeldformulier.

Handicart1

Tarieven vastgesteld door Stichting Handicart

Handicartpas 2016 (na afgifte incassomachtiging)
Registratiekosten Handicartpas 10,00