Voordelen voor leden

Samenwerkende Golfbanen in Nederland

Green fee € 37,50

De volgende banen nemen deel:

De Groene Ster   Leeuwarden
Sluispolder   Alkmaar
De Kroonprins   Vianen
Martensplek   Tiendeveen
Golfpar Wilnis   Wilnis
Edda Huzid   Voorthuizen
Delfland   Schipluiden
Golfbaan 'De Hoge Dijk' - Olympus   Amsterdam
Landgoed Welderen   Elst
Utrechtse Golfclub 'Amelisweerd'   Utrecht
Efteling Golfpark   Kaatsheuvel
Landgoed Bleijenbeek   Afferden
Heemskerkse Golfclub   Heemskerk
Brunsummerheide   Brunsum
Golf Event Center - Flevogolf   Lelystad
Golf 'De Gulbergen'   Mierlo

Wij (Efteling Golfpark en Golfclub Efteling) zijn in 2012 een nieuw samenwerkingsverband aangegaan met 15 aantrekkelijke golfbanen in het verband van 'Samenwerkende Golfbanen Nederland'. Het mooie van deze samenwerking is dat er tegen aantrekkelijk greenfee tarief. Bij de deelnemende golfclubs kan worden gespeeld op vertoon van de NGF-pas.

Wij wensen u alvast veel golfplezier op de banen van SGNL!

De deelnemers van de deze samenwerking zijn in bovengenoemd overzicht weergegeven.

Het reglement is als volgt:

1. Leden van deelnemende clubs kunnen tegen het vigerende introductietarief van de club naar keuze spelen.
  2. Het aantal reserveringen per dag dient beperkt te blijven tot maximaal 3 flights = 12 personen.
  3. De reserveringsregels van de deelnemende clubs zijn van toepassing.
  4. Reserveringen kunnen uitsluitend gemaakt worden in overleg met de caddiemaster of secretariaat van de ontvangende club, rekening houdend met het baanrooster.
  5. Bij reserveringen dienen de persoonsgegevens van de spelers, alsmede het NGF-nummer en Homecourse te worden doorgegeven. Het tonen van de NGF-pas is verplicht.
  6. Bij een no-show zal de Homecourse geïnformeerd worden door de ontvangende club.

Voor overige voorwaarden en informatie kijk ook op: de website van Samenwerkende Golfbanen Nederland

Golden Hospitality Chain

Spelen voor leden tegen het introductietarief

Leden van 10 golfclubs in Nederland kunnen op vertoon van hun NGF pas tegen een sterk gereduceerd tarief gebruik maken van een 18 holes greenfee op 10 verschillende locaties.
De kosten op weekdagen bedragen € 28,00 voor zowel 18 als 9-holes. Op weekenddagen € 43,50 voor 18-holes en € 39,50 voor 9-holes. We hanteren het introducé tarief van Golfclub Efteling

Communicatie via de websites van de volgende deelnemende golfclubs:

Bekijk onze vrienden